fredag 21. mars 2008

Påskeharer som hopper og dårlig samvittighet

Påske er en rar ting, ikke nok med at man har dårlig samvittighet fordi man ikke minnes Jesus lidelser nok, men man går jaggu også med dårlig samvittighet fordi man ikke går nok på ski OG fordi man spiser alt for mye!
Det får være grenser for hvor mye dårlig samvittighet man skal ha i disse høytidene, men ikke nok med den indre dårlige samvittigheten, man blir også proppet full av dårlig samvittighet på tv! ah... takke meg til stratos reklame (stratos.....mmm.... kooose koooose, stratos....mmm.... bobobobobler av gleeeede!"), jeg har ikke råd og tid til å tenke på alle som har en form for sykdom eller lidelse, nemlig! Jeg vil bare spise! og ja jeg får nok dårlig samvittighet fordi jeg spiser for mye, men hey, I don`t care for påske er påske og påske er til for konstant dårlig samvittighet!

Ingen kommentarer: