tirsdag 17. august 2010

Sommeren 2010 - del 2

Sommeren 2010 del 2
- en kortversjon

Jeg reiste opp til byen ved havet for å nyte noen gode dager i frisk luft og naturlige omgivelser.
hamstre blåbær i lyngen rundt hytta, blått i blått over alt!!
Der finnes gode naboer, som holder fest midt på natten.
Jeg spiste mat fra havet rundt byen. 
Jeg kom hjem til lille pusen min, som hadde underskudd på kos, og var en klegg som bare måtte bli kost med, hele tiden! (Når hun ikke lå i blomsterkassen og latet som om hun var usynlig for fluene og fuglene som kom nært).
 Så bar det opp til Finnmark for å feire et par som valgte å bli mann og kone i de fantastiske omgivelsene som Vadsø kunne by på! (Gratulerer igjen, og takk for ei perfekt helg!).
Og så levde de lykkelig alle sine dager, mens tanteHildegunn tok Hurtigruten Nordlys til Kirkenes og hjem til lille Pernille og mister B. 
Før turen gikk til Tyskland. 
Men det får bli i del 3. av sommeren 2010- en kortversjon (som jeg nå ser egentlig er blitt en lang versjon).
tuddelidu og huttemegtu!
tanteHildegunn


2 kommentarer:

Johanne Brekkevold sa...

Takk for at akkurat du følger bloggen vår og liker den:)

Ser ut som du har hatt en strålende sommer, håper sensommeren fortsetter å være like nydelig som nå.

Rosetrend sa...

Liker disse versjonene dine. Bilder og passelig med tekst passer meg bra. Ser ut til at du har hatt en fin sommer! Gjort mye, men vært fornuftig å nyte den også :o)