tirsdag 16. februar 2010

Ho hei hvor tiden går!

 
Tiden jafser seg gjennom livet, plutselig er det gått ei uke, og jeg aner nesten ikke hva jeg hat gjort denne uken. Jeg har lest masse, jeg har levert en vanskelig og krevende oppgave, jeg har vært på Spanskkurs (HOLA! Que Tal?), på jobb, på besøk, og i bursdag til verdens beste nevø som fylte 5 år (!!!) i tillegg har jeg prøvd å ha litt tid med det nye familiemedlemet, Pernille. 
Er det ikke typisk at når en skulle hatt masse tid til overs for seriøs kattekos, er det ting som skjer HVER enenste dag og kveld? 
 
Men kan jeg egentlig klage på det? I grunnen ikke. :) 
Jeg tror egentlig at jeg ved å ha en katt har innsett hvordan foreldre har det. Jeg har konstant dårlig samvittighet ovenfor Pernille når jeg er på skolen, på trening, på møte, på kurs...osv. Jeg vil være en tilstedeværende kattemamma, og jeg merker at hun er mye mer rolig når jeg er der enn når jeg kommer innom for et par timer før det bærer videre. Å være mamma på ordentlig er jo enda mer krevende og jeg tenker at den dårlige samvittigheten er enda sterkere. Huff og huff!
Jeg prøver å være litt kreativ, men med en liten pelsdott som elsker å leke, spesielt med garn, går det veldig treig :D Jeg har fått strikka ei hjelmlue, og hekla tre rader med fastmasker rundt, i tillegg til å "brodere" et lite hjerte. Har ingen mottager til luen ennå, men de er så herlige å strikke mens man gjør andre ting. Og jeg gjør jo så mange andre ting at det er nødvendig å lage litt småting, hehe. 
 
Som dere ser så er katten en livsnyter og en blogger :D
Vel, det var alt fra meg i dag, jeg er så utrolig lite kreativ når jeg sitter med nesen ned i regnskap og tall hele dagen! Må studieslutten snart komme!
Hasta luego!

Ingen kommentarer: