tirsdag 8. mars 2011

Masseproduksjon!

Jeg har fått dilla på å strikke mariusmønster! Det hele startet med at jeg ble spurt om ikke jeg kunne strikke en mariuslue til sønnen til ei vennine. Jeg har hele tiden ikke trodd at jeg kunne strikke mønster, men sa likevel ja, for da måtte jeg bare lære meg det! Og på en-to-tre hadde jeg strikket en lue! Den ble derimot passende til mitt hode, så den måtte mammaen få, dermed måtte jeg strikke en til. Og så fikk jeg lyst på en selv, og så en til pappa, og plutselig hadde jeg fått bestilling fra ei annen vennine. Og vips! Masseproduksjon!









I tillegg til dette har jeg strikka et babyteppe av restegarn i det mykeste babyalpakka!






Og ja, dersom du lurer på om jeg har lite å gjøre på om dagen siden jeg har tid til alt dette, så stemmer ikke det. Jeg blir mer produktiv og kreativ jo mer jeg har å gjøre på. På denne måten blir hjernen min propp full og jobber på høygir, og jeg blir rett og slett litt sliten av meg selv :D Hehe.

Nå ja, får se til å gjøre noe fornuftig her da.
Tuddelidu!

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Rosetrend sa...

La det boble og yre av mange gjøremål og kreative ideer og produksjoner. Det er nemlig til glede for oss som følger bloggen din :o) Skjønner din entusiasme for mønsterstrikk. Er i gang med det 3.selbuvottparet.