tirsdag 29. mars 2011

En hyllest til kjærligheten

Etter at halve kjøkkenet er falt ned ved hjelp av tyngdekraften har jeg en hel vegg som jeg kan gjøre hva jeg vil med. Den skal males og oppgraderes etterhvert, men i mellomtiden må jeg leke meg med den.

I forbindelse med frk. Foslis hemmelige bryllup ble jeg rammet av en herlig følelse av at kjærligheten lever.




 Og hvorfor ikke bruke noe av tapene jeg kjøpte på Tiger (den danske herlige nipsbutikken, som mr.B stod over å bli med på, og heller prioriterte litt Berlingske Tidene på cafe, noe som førte til at jeg kunne shoppe uten kommentarer av typen "ehm... kva i all verda skal du med ein tape som det staor kærlighed pao?" og "kva treng du dettan te då?", det er lettere med tilgivelse enn tillatelse ;)).

- Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: