mandag 21. mars 2011

Ting jeg tenker på.

Av og til tenker man mer enn man bør. Og gjerne på tider da det absolutt ikke passer å tenke i det hele tatt. I tillegg tenker man på ting man kanskje ikke burde tenke på. Med man mener jeg jeg, men jeg tenker at (se der ja, der tenker jeg igjen) det jeg tenker og gjør, gjør alle andre også. :D i forbindelse med disse tankene sender jeg de bildene som får meg til å tenke mest, ut i verdensveven (som en god nynorskmann insisterer på å kalle www, du vet hvem du er mister ;)). 



Dette mener jeg er så iboende i meg at jeg til tider hemmes av det.



 "Du betyr noe!"
Kloke ord på en vegg på Tynset. Disse taggerne gjorde min dag litt finere. Og det er ikke så ofte taggere gjør det i mitt yrkesliv ;).



Jeg tenker på svunne tider og ting som aldri ble som de var ment til å bli. Og om det egentlig var positivt. Kanskje.



Jeg liker tanken på å sitte på cafe sammen med folk jeg ikke kjenner, sammen med folk jeg kjenner godt. Lese avisen eller hekle litt mens jeg eller vi hører på lavmelte samtaler fra nabobordet.



Jeg tenker at det ER lys I tunnellen!

Sånn. Litt tanker på en mandag morgen.

Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: