lørdag 2. april 2011

Prosjekt restegarn

Jeg har bestemt meg for å lage mest mulig ut av restegarnet mitt. Aldri la det bli igjen et halvt garnnøste. Det blir bare utrolige mengder av det. Som jeg ikke har plass til i en, dog stor, to-roms i Obosland. Og jeg tenker alltid at det er kjekt å ha et ekstra pledd. For plutselig er det krig, og da er det ikke sikkert at man har strøm og ved og ikke minst te å varme seg på. Hehehe. Ja, men i alle fall så har jeg brukt opp rester den siste tiden. På et multifarget stygg-fint pledd, som bare er utrooolig godt og varmt. Jeg har brukt alle typer garn i alle mulige farger, og dermed sikkert brutt både den ene og den andre strikkeregelen, men siden jeg er selvlært strikker så har jeg mine egne regler, og der er det lov til slike ting nemlig. Jeg tok utgangspunkt i Pickles sitt sikk-sakk teppe på mønsteret og sitter nå og intenskoser meg under pleddet med en god kaffe før jeg skal ut og gjøre Oslo trygg og god på jobb.



I tillegg har det blitt tre nye mariusluer av de samme tre garnnøstene som den lilla og hvite i et par innlegg over. Vurderer å selge de to uten klaffer, de er i størrelse 2-5 år, men da må jeg åpne noe eplabutikk, og det krever tilgjengelig tid.






Nuvel. Nok slarv for i dag. Nå er det på tide å gjøre en innsats for lønnskontoen.

Tuddelidu og huttemegtu.

Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

Monstermønster sa...

Prosjekt restegarn høres lurt ut! JEg har masse restegarn i ørti forskjellige farger, så jeg burde strengt tatt startet på noe sånt, jeg og...

Takker for hyggelig titt hos deg!