lørdag 2. april 2011

Verdens enkleste babyteppe?

Jeg har laget så utrolig mange babytepper etter at jeg ble bitt av håndarbeidsbasillen. Når man når en viss alder får alle rundt deg barn og som notorisk gavegiver (jeg simpelthen elsker å gi bort ting!) ser jeg det som min plikt å lage noe til de små knøttene. Dette teppet ble til for nøyaktig et år siden, men jeg har helt glemt å vise det fram.






En diger oldemorsrute. Heklet med 4,5 heklepinne og karisma superwash. (som dere ser så har jeg en hårete katt med eksponeringsbehov på vei inn under linsa;)



Lett som et spett og du kan lage den så stor du vil, om du orker. Fin både til vognteppe og senere som pledd i sportsvogn.

Det var dagens lille husmorstips.

Hilsen tanteHildegun på jobb



Posted using BlogPress from my iPhone

Ingen kommentarer: