mandag 11. april 2011

Om å rote i andres søppel

Denne helga har det vært den årlige våropprydningen i borettslaget, jeg fikk kasta ut deler av kjøkkenet fordi jeg skal pusse det opp i sommer, men inn kom enda flere ting fra naboenes søppel. For jeg har ingen sperrer for å hoppe opp i haugene med andre folks søppel. Og aldri før har jeg vel snakka med så mange av naboene mine som i dag! Sosial greie altså! Og hvilke funn jeg dro inn!!! Jeg gir et lite bilderas her jeg. Det taler for seg selv i grunn.





















Og dette var ikke en gang alt! Aiaiai, jeg trenger ikke loppemarked jeg vettu.

Tuddelidu
Posted using BlogPress from my iPhone

2 kommentarer:

Rosetrend sa...

Oy, der va d masse fint! Bra for deg at ikkje naboan ser verdien av det dæm kaste :D

Ha en fin dag!

Frk. Fosli sa...

Så mye herlig! Og det beste i livet er jo gratis, sies det :D
Koselig å se deg igjen i går, vi får få til litt mer seriøs skravling over påske en gang! Og ref innlegget over - husk at slutten på noe bare er starten på noe nytt - tenk så spennende!
Klem