torsdag 7. januar 2010

Totusenogti!

Og vips var det et nytt år! Og hva som skjedde i tiden mellom forrige innlegg og nå? Det lurer jeg på også! Hvem stjal tiden fra meg? Returner den snarest på hittegodskontoret på Nasjonalteateret!

Jeg skulle så gjerne ha blogget om hvordan man lager tre papirstjerner av 6 tegneark i lilla, to små og en stor en.

Jeg skulle ha vist dere de utolig gode Biscottiene jeg bakte, og som ble forvandlet til gaver på et blunk.
 
Jeg hadde tanker om å få dere til å bli like forelsket i denne boksen som står på et pauserom på jobben som det jeg er.
Men siden tiden ble tatt fra meg en gang mellom eksamensslutt og nyår, må jeg nøye meg med å vise hva som opptar en hver person for tiden :
 
Hvordan i all verden skal man få opp varmen i dette landet!!! Jeg velger meg ved. Og selv om jeg sikler etter en litt mer moderne versjon av vedfyringsalternativene fyrer jeg like gjerne med min gamle, gamle kamin inntil videre.
Jeg har vel innsett at det å skifte vedfyring nå ikke er det mest økonomisk gunstige alternativet. Men drømmer gjerne om disse herlighetene:
Vel, det får bli alt for i dag, nå må jeg se til å fortsette med prosjekt "rydd og organiser" i leiligheten, resultatet kommer vel en dag på blogg, men det tar sin tid, med både skole og jobb i almanakken.
It`s gooooood to be back i bloggeverden!
Tuddelidu fra Obos-land!

1 kommentar:

kardemomme sa...

Hei Hildegunn :))
Sånne pepirstjerner som du har i vinduet er så flotte og jeg hadde store planer om å lage sånne til jul men kom aldri så langt dessverre! Utrolig flotte!
Du lurte på fargekoden på det lilla skapet på jenterommet og her er den: S2020-R50B )Lady Interiør og tre 40.
Ha en fin lørdag! Hilsen kardemomme :))