onsdag 13. januar 2010

Lillelørdagslasagne!

Her i Obos landet venter vi på at lasagnen skal bli ferdig i ovnen, det er jo tross alt lillelørdag! (Jeg ser for meg at jeg blir som den moren i reklamen for taco, at barna jubler og mannen smiler bredt når de finner ut at det er mulig å spise taco (i mitt tilfelle lasagne) midt i uka også!).

I mellomtiden tenkte jeg å gjøre noe så ufornuftig som å skrive litt her, av alle ufornuftige ting jeg kunne ha gjort, syns jeg i grunnen det er det minst ufornuftige, pest eller kolera?
Siden temperaturen ute fortsatt et litt for blå, har jeg i dag hamstret tykke sokker, kanskje jeg er litt rar når alt jeg kjøper på butikker der sko koster like mye som sokker er nettopp sokker. Men når det er så kaldt som nå så er det tilbake til basisbehovene, varme, mat og kroppskontakt ;)

Dette sjalet har jeg fått strikket og heklet ferdig i helga, i dobbelt alpakka garn, så har jeg heklet en bølgekant og ei snøstjerne som dekor. Ble så fornøyd selv vettu, og troppa opp på skolen i dag med nytt sjal! Forventet at alle skulle lovprise det, men hva skjedde? Ingen verdens ting. Hehe.
 
Men så lenge jeg er god og varm (og ser stilig ut, syns jeg i det minste, tihi) så kan jeg vel ikke klage :D
I dag har jeg faktisk vært litt kreativ og opplevd noe morsomt, men jeg har planer om å fordele bilder og innlegg litt. så vent i spenning!!!
Men nå skal man spise litt her i Obos land, så dette blir alt for i dag.
Tuddelidu!

Ingen kommentarer: