tirsdag 1. september 2009

Pimp my bathroom!




Jeg har det siste året hatt desperat behov for mer oppbevaringsplass, og etter en raid i skap og skuffer på soverommet var turen nå kommet til badet. Med begrenset økonomi og enda mer begrenset plass ble løsningen billy-dvd hylle til 199 på IKEA og marimekko servietter kjøpt på 30% på Rafens! Decoupage på bakplaten og resten er som det normalt sett er, har vurdert å kjøpe en rosa vannfast tusj og skrive små hilsner på kantene, men må tenke litt på det :). Ble svært fornøyd med resultatet selv om noe av serviettene ble litt ødelagte når jeg måtte dra inn platen på slutten, men alt kan skjules ;).

Det var dagens innlegg om min oppimping av badet, på tide og lese litt pensum, og for ikke å glemme, hente pakken fra Stoff og Stil på posten! Skal kose meg med kommuneøkonomi, det nystrikkede pleddet mitt (må komme bilder av det i neste innlegg) rundt beina og en kopp hvit te, min nye te-favoritt!

2 kommentarer:

Frk. Fosli sa...

Hei:)
Så utrolig stilig!! Kjempegod idé da, så slett ikke at det var cd-hylla fra IKEA. Overraskende fint marimekko-mønster også, for de klassiske blomstene er jeg ikke så kjempeglad i, men det der var lekkert!

Skulle gjerne raida litt loppemarkeder til helga, men da er Isak og jeg hos mine foreldre i nord. Vi prøver igjen helga etter kanskje, hvis du ikke er nede i tunnelene hele dagen!? :)

(Merkelig stavemåte for tunnel egentlig, men jeg dobbeltsjekka...hehe...)

tonemor sa...

stilig Hildegunn. Døktig du, Må se til å komme meg på besøk snart ja:o)