torsdag 24. september 2009

torsdagkvelds blues!

Jeg har prøvd hardt å endre på bloggen i dag, men det ser ikke ut til at det ble heeeeelt slik som jeg ville, hvorfor i all verden er det grønne bak banneren fortsatt der for eksempel? Men litt mer liv ble det i alle fall!


UFOen min, et sitteunderlag, først heklet jeg en STOOOR oldemorsrute med heklepinne 10 og så tovet i vaskemaskinen, med 1 ss grønnsåpe på 40 grader. Ble tykt og godt og kjekt på høstturer, kanskje ikke like fantastisk på vinteren, men det går an å lage noen som dette i steden for til vinteren for kalde rumper ;)


Har brukt dagen på å fullføre en ufo (ja, uferdig objekt ;))og begynne på et nytt prosjekt. Har ikke vært så veldig effektiv pga et høsthode som ikke spiller på lag med meg, høsten er fantastisk, men hodepinen kommer som julaften på kjerringa hver høst. Men skal ikke klage på det i bloggen, ta det med ro! :D

Det nye prosjektet mitt er jeg litt usikker på om blir en suksess for grønt og brunt er kanskje ikke noe alle liker på et vognteppe?? (Til gutt vel og merke). Jeg syns det er litt spennende og anderledes, men nå er jeg kanskje ikke helt A4....Jeg har tenkt å ha en brun karm rundt og annenhver grønn og brun inne i selve "bildet", men er åpen for forslag om noen ser for seg et annet mønster.

Resten av kvelden skal jeg bruke til å få hodet skrudd rett på (NEEEEI, skulle jo ikke klage, hehe), vente på helga, loppis og stoooort bondens marked i karl johans gate, FRIIIII (ja, ganske fantastisk følelse!) og lange frokoster og litt armkrokskos i sofaen.


Her er de to første lappene til vognteppet, heklet med lanett superwash (brunt) og dale babyull med heklepinne 3....

1 kommentar:

Retro Elephant sa...

Hej! Roligt att du hittat till min bloppis. Skicka ett mail till mig på:

retro.elephant@gmail.com