lørdag 26. september 2009

Etterlengtet lørdag!

 EEEENDELIG LØRDAG!



Etter en fredag i sofakroken med min barndomsvennine, med hjemmelagd pizza og masse skravling var det duket for den akk så etterlengtede lørdagen! Etter en lang frokost med en hyggelig mann, en tekopp og en avis bar det ut på byen. Gledet meg stoooort til Bondens Marked som var i Karl Johans gate for første gang! Jeg troppet ut i solen blid og glad, for så å bli møtt av et folkehav av dimensjoner,  og værre trengsel skal du lete lenge etter! Jeg trodde jeg skulle få et panikkanfall fordi alt jeg så var mennesker med veeeeeeeeldig spisse albuer, og de fleste hadde kort krøllete grått hår! Vi rømte ut derfra fort som FY, jeg har jo sluttet gå på loppis pga folk med spisse albuer og nå skal det bli lenge til neste gang jeg går på bondens marked også. Makan.

Siden jeg slukøret måtte ta med meg de 500 kronene jeg tok ut fra minibanken ut fra markedet, kunne jeg jo ikke komme hjem helt uten noe! Det er jo tross alt lørdag, og lørdager er jo veldig "lommepengedag" og da gjelder det å bruke litt penger for å få den samme følelsen, til tross for at lommepenger er veldig 1990 :).
Jeg endte opp med å kjøpe ting jeg absolutt ikke trengte, akkurat som den gang med lommepenger. Jeg pleide faktisk å kjøpe gave til mamma for lommepengene, blomster eller små søte porselen figurer hun satte fram av plikt, hehe. Da jeg kom hjem etter en finfin shopping runde i høstvarmen åpnet jeg postkassen og hva fant jeg der, jo shampooen og balsamen fra look fantastic. Passet utrolig godt siden jeg akkurat gikk tom for balsam i dag! Gleder meg stort over at den kom i postkassa og ikke på postkontoret! I tillegg kom den på 19£ og det er under tollgrensa og under halv pris av hva det koster i Norge. Svært fornøyd med andre ord ;)


Nå ja, ellers har jeg ingenting å fortolle, ehmm.. fortelle. Alenekveld i sofaen med te fra shoppingrunden og tv, alt for mye frp på nyhetene, men alle må vel få sine 15 min. of fame.... (dagens politiske mening).


tuddeliduuu

2 kommentarer:

tonemor sa...

Hellu
Takk for tipset på gardin innlegget. Jepp, jeg vet at Åhlêns har fine lin gardiner. men de finnes ikke hverken i Molde el Kr.sund. Så jeg fant meg noen fine (ikke ren lin) på Princess (30%) Ellers har vi vært på venninne tur til Tr.heim fra torsdag til i dag(lørdag)Ikea var vel egentlig hovedmålet. Men vi var også på mange andre spennende butikker. Kom hjem med to nesten stappfulle biler, he he. (den ene, en varebil :o)Så i morgen er d montering og plassering av diverse..... Gleder meg til navnefesten til Mina. Ellers har du fått en kjempeflott blogg, Hildegunn. Mye spennende å se og lese. :o)

Marthe sa...

Jeg hadde så lyst til å dra på Bondens marked, men kunne ikke på grunn av dåp. Kanskje like greit! Jeg får helt angst av steder der folk blir for krasse med albuene sine. Usj, noen eier bare ikke medfølelse for andre mennesker.

Tusen takk for koselig kommentar, jeg setter pris på at du har vært innom meg! Ha en super helg:)

Klem Marthe