mandag 5. oktober 2009

Ny uke, nye muligheter!


Jeg stod opp i dag med en stoooor strekk mot solen utenfor vinduet, full av pågangsmot for ei ny uke. Selv om jeg har jobbet i helgen har jeg energi nok til ei uke med skole og pusling. Har bestemt meg for at jeg denne uken skal (SKAL) trene mine fastlagte 4 ganger, ingen unnskyldninger denne uken! I tillegg skal jeg komme ajour med pensum i alle fag! (Ja, til og med økonomistyring!) og lage middag minst 4 ganger (ser at det kan bli vanskelig i og med trening 4 kvelder og med tanke på at uka kun har 7 dager, sist jeg sjekka. Men mandager har man lov til å ha nyttårsforsetter! ;)) Nå som jeg har det skriftlig blir det vanskeligere å motsi seg selv på dette, utrolig smart egentlig! En hver person burde jo blogge og legge ut om forsetter, men det avhenger selvfølgelig av at noen leser det man skriver, noe som ikke er en selvfølge her hos meg, men dog, kanskje en dag!


Nå skal jeg ta på ryggsekken og hoppe lett på tå til skolen, selv om jeg ikke heter Lise.

2 kommentarer:

Rosetrend sa...

Hei og hopp!

Jeg måtte innom å kikke litt her. Ser du også er en kreativ sjel. Moro! Jeg kommer nok til å klikke meg innom i ny og ne, så da kan du glede deg over at du har èn til som følger med på bloggen din ;o)

Ha en fin kveld!

Uncle-B sa...

Æ les, du trene :)