torsdag 22. oktober 2009

Berlin dag 2 ; Berliner strassenkunst + Prenzlauer


I Tyskland fins det mye kjærlighet, og i dag skal jeg vise dere kjærligheten til gatekunsten.

 



 

 

 

 
Og sist men ikke minst, kjærligheten til hagenisser!



Bildene er tatt i  Prenzlauer og  Kastanienallè. Mange små herlige butikker, men mye har litt for mye sært for min smak, så jeg endte opp med å kjøpe uhorvelig mange kopper kaffe og te pga de store mengdene med kafeer som var fantastisk koselige! Jeg har drukket mintete på en cafe uten navn, og hvor alle kjente alle.
Berlin er fantastisk bare man holder seg unna Alexanderplatz, som for meg bare er et stort hull som suger ut all energi.
Nå skal jeg utnytte siste kvelden på luksushotellet. Resten av oppholdet blir på et hotell av normal standard, både i pris og rom :D.
I morgen er også konferansen ferdig, så da blir det ikke mer blogging på kveldstid! hehe.

Tschüssi.

1 kommentar:

Frk. Fosli sa...

Så herlig det høres ut som om dere har det!! Vel fortjent, spør du meg :)

Sy-kurs? Kjære deg, da blir du bare mer syforvirra - jeg kan overhodet ikke sy! Men jeg kan finne på prosjekter...der har du meg!

Men det hadde uansett vært koselig å hobbyere litt i lag en kveld =)