torsdag 5. november 2009

Lavtrykk i fra høyre


Da kom snøen her til Obos land!
I går prøvde jeg meg på vaklende ben ut for første gang siden jeg fikk besøk av influensaen, det var da saktens ikke så kaldt da jeg var ute sist, så med litt feber og votter gikk jeg ut med godt mot, og hva møtte meg? jo en vegg av kulde! VINTEREN ER HER! ja, bare så det ikke skulle være noen tvil.
Her inne går det i små syslerier, må for guds skyld ikke finne på å gjøre for mye fysisk arbeid, turen til posten i går var absolutt nødvendig om ikke ble shampooen og balsamen sendt tilbake til england og det er jo litt dumt når en har betalt for både varer og porto :). At jeg måtte sove i 2 timer etterpå av ren utmattelse og at jeg sikkert har smittet en hel haug på bussen og på postkontoret tenker jeg ikke på en gang :D!


Har puslet litt de siste dagene. Har latt meg inspirere av Rie Elise Larsen og minmill til å gjøre noe stuevennlig og lite fysisk pusleri.



 

Disse kom ut av det, enda ikke fått festet noen tråd til dem, men det blir. Lurer på om disse og andre liknende havner på en gave ila en md tid :)




1 kommentar:

Frk. Fosli sa...

Hallo Hildegunn=)
Så kjipt at du ble syk da! Håper du blir helt frisk i løpet av helga! Og kanskje vi faktisk får til et lite møte til uka? Jeg hører med deg om hvordan det ligger an med formen når helga er over:)

Fiiin elefant du hadde laga, det er mitt favorittdyr over alle.
Og den vinteren du beskriver; SUKK! Jeg er ikke psykisk innstillt på vinter enda tror jeg. Her om dagen var det oppholdsvær utfor vinduet, så jeg kledde på Isak og meg selv og tenkte oss en tur på lekeplassen. Men huff, en VEGG av kulde ja! Huttemegtu! Da er det vel nesten _litt_ deilig med influensa så man bare MÅ sitte under pleddet? ;)
God bedring & god helg!