søndag 29. november 2009

markedshelg

Du vet at når lørdagen ender på denne måten :

Og søndagen på denne måten :


At helgen har vært vellykket!
Lørdagen var jeg og B. ute hele formiddagen, vi tusla rundt på bondens marked, kjøpte gode ting vi absolutt ikke trengte, som ribberull, plommegløgg og hasselnøtthonning, og etter en lang dag ute bestemte vi oss for å drikke kakao på hotell Bristol. VEEELDIG god kakao, kakao i kanne med en skål med vispet fløte som vi kunne ta i kakaoen. mmmmm. Bare synd det finnes sure mennesker. Besøket endte med at B. tok en avis som lå på nabobordet, der det ikke satt noen, ei heller var noen kopper. Som jo er normalt der hvor vi vanligvis drikker kaffe, pleier man å etterlate avisen når man er ferdig med den, slik at andre gjester kan ha glede av den.. Men da B. var godt inn i avisen kom det en gammel mann, som kom bort og sa "fant du den avisen der?" mens han pekte på det tomme bordet. "eh...ja" sier B. hvorpå mannen røsker avisen ut av hendene på en lettere forfjamsa B. og freser "Frekkheten lenge leve!". Da tenker jeg, stakkars mann, tenke seg å sitte på Hotell Bristol en fantastisk flott lørdag formiddag og måtte være så sur. :D

Nå ja, kvelden endte i et veldig lokalt julebord med to gode venner, på en fransk restaurant, masse god mat og drikke, og en oppvarmet seng i Obos land når jeg kom tilbake. Fantastisk!!!

 
Søndagen var duket for en laaaaang frokost som jeg slapp å tilberede selv, med masse lys og kokte egg. :)
Før jeg var på Blå på marked for å titte, lukte og bli inspirert, og jaggu kjøpte jeg ikke noe også ;) må berømme Frk. Fosli og Rosetrend for flotte ting de hadde til salgs. Kommer gjerne tilbake med mer penger neste gang! Fikk også med meg en aldri så liten utstilling på tampen. Før det bar hjem til taco og armkrok.

Kan man få en bedre helg egentlig? Jeg tviler.

3 kommentarer:

Uncle-B sa...

For ei fantastisk helg. Det høres jo ut som om du har hatt det som plommen i egget i helga. Det er godt. Du får hilse B. og ha ei fortsatt fin adventstid.

Velkommen til min kreative verden sa...

Nei, bedre får man det ikke: ) God leseopplevelse med bilder. Jeg kom innom deg etter og ha lest om deg via Fin i formen.

Så gøy at du ble inspirert av perlingen hennes. Dine ble også fine.

Rosetrend sa...

Ska si du hadde ei fin helg!Og no har du fått litt ekstra reklame hos Fin i formen å!

D va kosli å se deg på Blå :o) Som sagt neste gang må du prøve å være med og ha din egen bod. Hvis du blir med på flere syklubba så får du nok produsert litt ;o)

Ha en fin uke!