mandag 28. januar 2008

Bis Bald Hoi An!

naa sitter jeg paa hotellet og venter paa avreise til hanoi, skal ta buss opp til hanoi som varer i alt for mange timer.... sukk og hva venter meg der oppe? (OI! Spoersmaalstegn!) 13 grader og regn, igjen reiser jeg fra knall vaer, badevaer tl kulde og regn, men kanskje like greit aa faa inn riktig klima til jeg kommer hjem, har nemlig lest ville rykter om snoe og drittvaer ;)

Her i Hoi An har jeg virkelig nytt livet til det fulle, har sydd meg en helt ny garderobe + sko, og ellers bare brukt tiden paa aa titte og snuse, lytte og foele, herlig!!!! Og takk til Hai Cafe for alltid aa soerge for aa holde av stamplassen, hehehe. Jeg har ikke tidligere skjoent hvordan det er aa vare rik og ikke ha jobb, men naa etter disse dagene har jeg innsett at det aa vare rik og ikke ha noe annet aa gjoere enn aa shoppe/proeve klaer og sko, sitte paa cafe og tenke paa hva mer man skal shoppe, mens man drikker en kaffe og spiser litt lunch samtidig som man proever aa loese verdensproblemer er ganske slitsomt et ogsaa..... :D

Men naa maa jeg loepe for aa rekke bussen min, alltid litt sent ute!
Kjempe klem fra ei som ikke har kjempe lyst til aa komme hjem til kjempe mye snoe og kjempe kulde!

Hil De Gunn (pjing pjang pjong! Com on (takk paa vietnamesisk))

2 kommentarer:

Thomas sa...

Du høres ut som en norsk versjon av Paris Hilton der du får deg håndsydd garderobe og nyter livet med shopping og kafé, men ingenting er vel bedre enn det! hehe :D Du er hjertelig velkommen tilbake til frostens land, men jeg kan berolige deg med at vi har aldeles gnistrende vær om dagen, og det ser ut som om det skal vedvare en stund! Gjerne dra med deg noen og 20 +grader om du skulle få det til :P

Nå skal jeg sette igang med oppussing av stua mi denne uka, så etterhvert så får du komme bort og spise kake i nymala omgivelser :)

Høres ut som en aldeles konge ferie gjennom bloggene dine, og du får klemme den siste lille dråpen ferieopplevelse ut av den tida du har igjen!

See ya sooooon!
ThomThom

Hildegunn sa...

hehe, akkurat det sa jeg ogsaa, jeg lurte til og med paa om jeg skulle gaa til hilton hotell her i han oi og spoerre om jeg kunne faa bo der gratis, siden jeg jo bare MAATTE vaere den bortkomne datteren til hotellets eier!Men endte opp paa rising sun hotell i stedenfor, som kanskje er mer i min stil, enklelt og med fungerende internett og VARMT vann i dusjen...mmm... luksus!
Inviter meg gjerne paa sushi, jeg tar med spisepinner...(saa fattig er jeg etter ferien) tihi !