tirsdag 1. januar 2008

Klar til avreise!

Heisann alle sammen!
Nå er jeg endelig klar for avreise til Kambodsja og Vietnam.... eller klar.... tja, det er vel å overdrive, men jeg har i allefall pakka noe jeg tror jeg trenger i ryggsekken og lada opp batteriene på kameraet og hamstra compeed og malariatabeletter. (takk Marie for ekstra dose!!! og takk Hans Atle for gode doser av alle vaksiner jeg trenger og kanskje muligens ikke trenger :))
I morgen lander jeg i Bankok, tenke seg til.... lille store meg i bankok med nisselue og nissesekk!Goddag, jeg er turist, og her er mitt kamera og mine dollares :D
Neida Mamma og Katrine, jeg ER faktisk forberedt og det kommer til å gå såååå fint med meg. trenger ikke bekymre dere. I know Karate! juuuudooochopppp!

Skal prøve å holde dere oppdatert med både bilder og tekst på hva som skjer.

3 kommentarer:

Just sa...

Hei Hildegunn.
Ønsker deg masse lykke til på reisen. Skal tenke på deg i morgen ettermiddag når du lander i den uutholdelige varmen i Bankok ;)) Gleder meg til at følge reisen din her. Ses i februar.
Klem Heidi

Hildegunn sa...

tusen takk for foerste innlegg!
naa sitter jeg i en air conditioned internett cafe etter aa ha fortaert DEN posjonen med hummersuppe som kostet nada. kos dere oppe i snoen og kulden, hehe.

mona.b sa...

Heidu tøffe Hildegunn!
Så var reisen og drømmen endelig igang! Skal følge med og la meg inspirere til selv kanskje en dag å pakke sekken (eller kofferten:)...)og legge ut på egen hånd! Ta vare på opplevelsene, nyt øyeblikkene og take care!
Klem Mona